perjantaina, helmikuuta 11, 2005

Ei yllätä

Testi sosiaalisesta statuksesta paljasti, että olen eniten upper middle class ja toiseksi eniten alternative. Kuulostaa järkeenkäyvältä, vaikka luulenkin, että tulojen puolesta olemme ennemminkin ihan peruskeskiluokkaa, hyvinvoivaa sellaista, mutta keskiluokkaa silti. Vaihtoehtoisuudesta iloitsen sekä siitä, että keskiluokkaisuutta minusta löytyi vain pienen prosentin verran.

Lähiökeskiluokkaisesta elämänasenteesta minua ei tosiaan voi syyttää, snobismista toki voi sekä vähän säälittävästä wanna-be-boheemiudesta.

En harrasta näitä testejä yleensä, koska useimmat ulottuvuudet, joita ne testaavat, ovat minulle yhdentekeviä. Jotenkin tämä luokkatesti kuitenkin osui hermoon. HTML:n copy-pasteaminen postaukseen sen sijaan jotenkin epäonnistui eikä minulla ole nyt aikaa eikä hermoja alkaa näpräämään.

2 Comments:

Blogger A.L. said...

Jos joskus tarvitset copypastettaa jotakin noita tekstikoodeja, ne toimivat paremmin jos pastetat ne Edit HTML-tilassa, ei siis Compose-tilassa. Ainakin minulla toimi paremmin niin, Compose-tilassa siitä jää se loppupätkä pois eikä se toimi.

11 helmikuuta, 2005 16:50  
Blogger Kookos said...

Aijaa 8-o

Kiitos vinkistä!

12 helmikuuta, 2005 00:45  

Lähetä kommentti

<< Home